Serie || Waarom je White Collar moet kijken

Mijn meest favoriete serie is White Collar. En vandaag laat ik je weten waarom je deze serie direct moet gaan kijken. Ik ga mijn best doen om niet (te veel) te spoileren! Wat mij betreft is dat namelijk echt de beste serie die er is, uniek in zijn soort.


Neal

Neal is charmant, jongensachtig en die ogen! Getalenteerde kunstenaar con-artist, ik bedoel maar; met 10% van Neals talent ben ik al tevreden. Neal is fashionable en stiekem ook wel erg schattig met zijn hoedje.


White Collar is origineel
Naar mijn mening is er geen serie gelijk aan White Collar. Het is (voor mij) een serie op eenzame hoogte. De dialogen zijn humoristisch, scherp en zetten je aan het denken. Ondanks dat de serie 6 seizoenen heeft gelopen, heeft White Collar mij geen enkele keer teleurgesteld. De verhaallijnen blijven boeien, zowel het verhaal wat over alle 6 seizoenen loopt als de verhaallijnen per aflevering.


De vriendschap tussen Neal en Peter
De hele serie draait eigenlijk om de relatie tussen FBI agent Peter Burke en Neal. Peter zorgt er voor dat Neal zijn tijd in de gevangenis niet hoeft uit te zetten maar met een enkelband om Peter mag ondersteunen. Samen lossen ze veel witte boorden criminaliteit op. Dit gaat uiteraard met ups and downs, een vos verliest niet zijn wilde haren, maar uiteindelijk worden Neal en Peter goede vrienden. Tijdens alle 6 seizoenen gaat dit gepaard met ontzettend veel humor.


Kunst
Oh the art. Neal is een zeer getalenteerde kunstenaar en vervalst dan ook alles wat los en vast zit. En goed dat hij is. Met de hulp van Mozzie zorgen ze er zelfs voor dat de verf even oud is als het origineel (of niet te onderscheiden van echt).

 
Mozzie is awesome
Mozzie is de beste vriend van Neal en zijn rechterhand in al hun boeven praktijken. Hij is dorky, neurotisch, tikje autistisch, ontzettend hilarisch en dat maakt hem ontzettend leuk. Daarnaast is ook Mozzie heel erg getalenteerd en superslim, hij kan zo ongeveer alles (na)maken.

Een gedachte over “Serie || Waarom je White Collar moet kijken

Geef een reactie

