Mijn dagelijkse sieraden

Sommige meiden dragen dagelijks andere sieraden. Ik hoor daar niet bij, draag eigenlijk bijna elke dag hetzelfde. Het zijn allemaal sieraden waar ik veel waarde aanhecht en daarom draag ik ze het liefst dagelijks. Natuurlijk wissel ik ook wel eens af in oorbellen en kettingen, maar de ringen en de armband draag ik altijd.

Armband Wianca1
Te beginnen met mijn armband. Geen blingbling, erg simpel, totaal niet standaard maar o zo waardevol voor mij. Deze armband is gemaakt met het haar uit de staart van mijn paard. Ik heb deze armband gekregen voor mijn 18e verjaardag van mijn ouders. De armband is handgemaakt, ik weet niet door welke webshop maar als je Googled op paardenhaarsieraad vind je genoeg webshops die deze sieraden ook maken.

Ring oorbellen1
Deze ring heb ik van mijn vriend gekregen voor mijn 22e verjaardag en draag ik altijd. De bijpassende oorbellen draag ik ook heel vaak, maar niet elke dag. Ik vind het af en toe nog wel eens leuk om te wisselen met oorbellen. Het mooie aan deze set vind ik dat er glans is gecombineerd met mat en een kleine zirkonia. Het past goed bij mij omdat ik niet van enorme grote blingbling sieraden houdt. Deze set is van het merk Yo Design.

Ketting1
Dan draag ik nog bijna altijd deze ketting. Ik weet hier het merk niet van, maar deze ketting heb ik gekregen van mijn moeder. Zij had de ketting al jaren en heeft hem nu aan mij gegeven. Hij weegt vrijwel niets en dat vind ik erg prettig, ik houd niet van veel gewicht om mijn nek.

Ring1
En last but not least, mijn andere ring. Deze ring heb ik ook van mijn ouders gekregen, ik geloof voor het behalen van een studie. Ik vind hem nog steeds erg mooi, hoewel ik nu niet weer voor zo veel blingbling zou kiezen.

Wat dragen jullie voor sieraden?

Een gedachte over “Mijn dagelijkse sieraden

Geef een reactie

