Ik heb een fotoplankje!

Eindelijk! Ik heb mijn fotoplankjes! Een tijdje terug plaatste ik al een inspiratie post. Het zijn drie witte plankjes van ca. 60 cm geworden. In mijn vorige artikel schreef ik dat ik aan 80 cm dacht, maar dat werd niet mooi als ik dan mijn gordijnen dicht deed. Heel veel meer valt er eigenlijk niet over mijn plankjes te zeggen, dus tijd voor foto’s!

Fotoplankje01

Fotoplankje02

Ik ben er erg blij mee, vind het een stuk gezelliger staan en mijn muur is niet meer zo ontzettend kaal. Ook staat er voor nu mijn “kerstboom” op. Wij hebben geen kerstboom in huis omdat onze jonge kat een boom à la minute weer aftuigt, helaas. Maar dit is wel een leuke oplossing zo.

Fotoplankje04

Op de plankjes staan uiteraard foto’s, maar ik heb er ook een grappig houten huisje op staan met een printje. Daar achter staat een geurzakje met de geur Afternoon Retreats.

Fotoplankje03

Verder staat er nog een foto op hout op van mijn paard, deze foto heb ik zelf op het hout aangebracht. Naast deze foto staat weer een geurdingetje, deze geeft een zelfde soort geur af als het zakje. Ook staat er een heel schattig vosje op met een nepbont staartje. Mijn katten zijn er ontzettend verliefd op en willen het vosje elke keer wassen. Zo schattig. Achter het vosje staat een spiegeltje en er hangt een kaart uit Barcelona achter waar de Sagrada Familia op staat.

Wat vinden jullie er van? Ik ben er zelf in elk geval erg blij mee!

Een gedachte over “Ik heb een fotoplankje!

  1. Wat een ontzettend leuk idee! Misschien ga ik hem wel overnemen voor in mijn studeerkamer :)
    Onze jongste kat heeft ook het idee dat de kerstboom zijn persoonlijke speelplaats is, dus hebben wij maar over kersttakken liggen ;)
    Fijne feestdagen nog!
    Groetjes Kimberly

    Like

Geef een reactie

