Inspiratie || Hippe cadeautjes van fonQ

Waar Pinterest en Etsy uren van mijn dag kunnen opslokken is er een webshop die dat ook kan, fonQ. Van die gekke reclame op televisie. ‘Oohhh da’s ook mooi!’. Ja. Dat omschrijft wel een beetje wat ik denk over ongeveer alle hippie producten van fonQ. I luv it. Vandaag ga ik je 10 van mijn favoriete producten laten zien! Want dit is nog lang niet alles, haha. Ik word extreem hebberig van fonQ. Ananaslamp? Yes please!
hipfonq1
Ten eerste vind ik dit super gaaf. Een muis en toetsenbord van hout, geeft je werkplek een duurzaam en natuurlijk tintje. Beide producten werken op Bluetooth (dus draadloos) en werken samen met je Mac of met Windows. Het toetsenbord kost € 59,- en de muis kost € 29,50.

hipfonq2
Twee kekke producten voor in de keuken. Deze whiskey glazen vul je met water, je stopt het siliconenvormpje er in, paar uur in de vriezer en je hebt je glas diagonaal gevuld met ijs en een willekeurige drank. Ik zou er allemaal cocktailtjes en sapjes uit gaan drinken want ik lust absoluut geen sterke drank. Je betaald voor deze whiskey glazen € 24,50.

Hoe lief is dit olifantje? Ik vind het leuk dat het een wat strakker en geometrisch ontwerpje is. Wat je er mee kunt? Het is een afdruip olifantje! Het water komt er via zijn slurfje weer uit. Het lijkt mij ook heel schattig voor in de badkamer met tandenborstels er in. Het olifantje heet Jumbo, is verkrijgbaar in het crème en grijs.  Je hebt Jumbo al in huis voor € 17,50.

hipfonq3
Afschuwelijk kitsch, maar ik ben in love! Een gouden ananas lamp! Ik vind het echt een briljant product en ik zou deze een hele prominente plek in huis geven haha. Voor de liefhebber van ananasjes die niet van goud houdt heb ik ook goed nieuws, de lamp is ook verkrijgbaar in nog 8 andere kleuren. Een beetje prijzig is het lampje wel, hij kost namelijk € 78,95

En om in de veggies te blijven dit briljante BBQ setje voor de vegetariër of de veganist. Of natuurlijk ieder ander die groente in vormpjes wil eten. Komkommer worstjes, aubergine drumsticks of botjes van watermeloen. Niets is te gek! Die BBQ setje kost € 11,95.

Deze blog post is geen onderdeel van een samenwerking.

2 gedachtes over “Inspiratie || Hippe cadeautjes van fonQ

Geef een reactie

