Inspiratie || Ik wil een fotoplankje

Ik wil een fotoplankje. Of drie. Als ik ergens van houd zijn het wel foto’s. Om te maken, om naar te kijken, om te bewerken. Ja, wat vind ik er eigenlijk niet leuk aan? Om er zelf op te gaan. En ik heb een muur in mijn huis waar echt iets op moet. Een canvas wil ik niet, heb al een enorm canvas aan een andere muur. Klok hangt al ergens anders, magneetbord hangt ook al aan een andere muur. Losse fotolijstjes wil ik ook niet.. En toen riep mijn muur ‘IK BEN EEN FOTOPLANKJE NODIG’. Of drie dus, de muur is groot genoeg.

inspi plankjes1

Kijk, roept mijn muur niet om wat liefde? De muur is trouwens in de kleur Klei van Histor, maar lijkt op de foto een beetje grijzer. Anyway, fotoplankjes. Ik begon een zoektocht op Pinterest.

inspi plankjes2

Zo de eerste beelden. Ik vind op de eerste afbeelding de witte plankjes eigenlijk wel heel mooi op de beige muur. En ik denk dat ik voornamelijk met zwart wit afbeeldingen en zwarte en witte lijsten wil werken. En een paar leuke groene plantjes er tussen.

inspi plankjes3

Deze hele brede planken op de eerste twee afbeeldingen vind ik te breed. Ik ga de planken niet boven de langste kant van de bank hangen, maar langs de korte kant. En tussen twee ramen in. Die beeldjes op de laatste foto vind ik ook wel geinig. Een dino of een Darth Vader ofzo erbij.

inspi plankjes4

Zo schattig die lampjes! Ik denk dat ik ook lampjes er aan wil hangen, vind dat wel gezellig staan. De laatste foto vind ik hier ook wel leuk omdat er wat natuurlijkere tintjes bij zitten. En die hangplantjes zijn geweldig, maar ik weet zeker dat die hier niet overleven met mijn twee poezels.

Ik denk dat ik voor drie plankjes boven elkaar ga en dan witte of lichte grijze. Daar ben ik nog niet helemaal over uit. En maximaal 80 cm breed.

inspi plankjes5

Kijk, dit staat toch al veel gezelliger?

Bronnen.

2 gedachtes over “Inspiratie || Ik wil een fotoplankje

Geef een reactie

