Lees ook eens deze blogs!

Vandaag, week 11, schrijf ik over minimaal drie van mijn favoriete blogs. Daar heb ik vijf van gemaakt. Dit zijn echt vijf blogs die ik heel graag lees en ik wil ze met jullie allemaal delen :).

Yasmine
www.thespectacularreality.com
The Spectacular Reality is de blog van de Amerikaanse Belg Yasmine Schillebeeckx. Yasmine schrijft voor en over vrouwen, zoals ze zelf al zegt “No time for your sexist bullshit”. En daar mag ze nu ook een boek over schrijven bij uitgeverij AW Bruna. Misschien kennen jullie haar wel van #WijOverdrijvenNiet? En ze zat in de finale van de Flair Online Talent Award. Helaas heeft Yasmine niet gewonnen, maar ik had het haar onwijs gegund. Buiten dat ze echt goede stukken schrijft, is ze ook een geniale blogger. Hoe tof ben je als jij je durft te kleden volgens de meeste gedurfde outfits van je idolen én de outfits nog rockt ook?!

Olga
www.teamconfetti.nl
Team Confetti is leuk. En er is een kattenbonus. Nu zijn dat al genoeg redenen om deze feelgood blog te bezoeken, maar er is meer! De blogger achter Team Confetti is Olga uit Groningen. En ze is grafisch vormgever, iets wat je goed kunt zien aan haar blog en bijbehorende webshop. Ze wordt geholpen door haar vriend en heeft nog vijf bloggers paraat staan die af en toe een gastblog schrijven voor Team Confetti. Op haar blog deelt Olga toffe free printables, haar interieur, leuke DIY’s,

Fashionmilk
www.fashionmilk.com
Bianca Toeps is de blogger achter Fashionmilk. Op Fashionmilk wordt geschreven over fotografie, de modellenwereld en alle andere dingen waar Bianca Toeps zich mee bezig houdt. Ik ben haar ooit eens gaan volgen toen ze nog op een ander domein blogde, dat was vooral een persoonlijke blog met hier en daar fotografie. Dat stukje fotografie is ook de reden dat ik op haar blog ter recht kwam. Het onderhouden van twee aparte blogs sparkte geen joy (Marie Kondo) meer en zo voegde ze een persoonlijk deel toe aan Fashionmilk. Het leuke aan Fashionmilk vind ik de geniaal geschreven recaps, de interviews met de modellen en de mooie fotografie. Dus als je de modellenwereld leuk vindt, lees Fashionmilk! En ook als je de modellenwereld heulemaal niets interesseert, neem toch een kijkje; Fashionmilk wordt echt heel leuk geschreven.

hetleefvaneef
www.hetleefvaneef.nl
Eva is gek op reizen en het verkennen van de wereld. Op haar blog deelt ze haar reisverhalen die altijd voorzien zijn van hele mooie foto’s. Ik ben op Eva’s blog ter recht gekomen omdat ze ook paardrijd en vervolgens blijven hangen. Deze blog is echt de moeite waard om te volgen omdat Eva heel fijn schrijft, ze neemt je in haar verhalen echt mee de wereld over. En ze is nog al op wat plaatsen geweest. Naast dat alles geeft Eva bijvoorbeeld ook tips over het benaderen van wilde dieren.

rosie
http://www.lifebyrosie.nl

Rosanne is net mama geworden van een lief jongetje en daarom blogt ze op moment even iets minder, maar ook deze blog is echt de moeite waard om te lezen. Op deze blog vind je echt van alles. Maar wat ik heel leuk vind is dat alle artikelen van Life by Rosie een positieve insteek hebben. Ik word echt blij van deze blog. Rosanne blogt o.a. over haar bruiloft, recepten, DIY en mindstyle. Het voelt net alsof je gezellig bij een vriendin bent.

Heel veel plezier met lezen!

Een gedachte over “Lees ook eens deze blogs!

Geef een reactie

