10 likes en dislikes

Zo, ik heb met het posten van deze blog nu een derde van de 30 weken blog challenge achter de rug! Het valt mij nog niet echt mee om te bloggen over verplichte onderwerpen. Ik moet wel zeggen dat ik het een leuke uitdaging vind, lang niet alle onderwerpen liggen mij even goed. Maar ik word wel door sommige vragen aan het denken gezet.

Goed. Vandaag een makkelijke opdracht, een lijstje met 10 dingen die ik leuk vind en 10 dingen die ik niet leuk vind. Makkie toch?

Likes
001 || Heerlijk klef, maar op 1 staat toch echt mijn vriend. Ik word zo blij van hem.
002 || Fotograferen.
003 || Wandelingen in het park, het bos of langs het strand.
004 || Als ik fijn met mijn paard heb kunnen trainen.
005 || De kerst en de jaarwisseling. Love it.
006 || Verse bloemen in huis.
007 || Uitslapen, ik vind het zo ontzettend fijn om een hele ochtend half slapend en knuffelend in bed door te brengen.
008 || Knuffelen met onze twee lieve poezen. Ze geven je zo veel liefde terug.
009 || Bank, thee, Netflix. Need I say more?
010 || Een dag waarop het vriest en de zon schijnt. Niets is fijner dan dat, de lucht is dan zo fris en helder. Dat zijn de dagen waarop ik het gevoel heb dat ik echt genoeg lucht krijg.

Dislikes
001 || Regen. Oh, wat heb ik er een enorme hekel aan.
002 || Statisch haar.
003 || Mensen die ‘me boek’ in plaats van ‘mijn boek’ zeggen. Kom op, hoeveel moeite is het om die twee extra letters te typen?
004 || Als mijn oortelefoontjes weer in grote knoop zijn geworden. Grr.
005 || Als mijn paard in haar waterbak poept. Stel je voor, heerlijke kleffe drollen die half uit elkaar in een waterbak drijven. Succes met vissen hé!
006 || Rennende kinderen in restaurants.
007 || Sinterklaas liedjes.
008 || De vaat afwassen. Wij hebben een vaatwasser gelukkig, maar die paar pannen die er niet mogen haat ik intens als ik ze weer moet afwassen.
009 || Als mensen in de stiltecoupé gaan praten, telefoneren of gewoon lawaai maken. WEES STIL.
010 || De manier waarop mensen anderen anoniem met de grond gelijk proberen te maken op internet.

Van welke dingen word jij gelukkig? En welke dingen vind je vervelend?

Een gedachte over “10 likes en dislikes

Geef een reactie

