Vijf plekken waar ik heen wil

Vandaag mijn top 5 van de plekken waar ik nog heen wil! Sowieso ben ik er van overtuigd dat je nooit, maar dan ook nooit uit gereisd kunt zijn.

Vijfplaatsen1
001 || IJsland
Het land van watervallen, vuur en het noorderlicht. En nog zo veel meer. Ik heb een enorme grote fascinatie voor IJsland. Alles aan dit land trekt mij aan. Ik denk dat ik inmiddels al wel een jaar of 8 naar IJsland wil. Mijn fascinatie is ontstaan na het kijken van een documentaire over IJslandse paarden. De paarden vielen voor mij helemaal niet meer op, ik was echt wég van het landschap. Ik hoop voor mijn 25e een reis naar dit prachtige land te kunnen inplannen.

Vijfplaatsen3
002 || China
Mijn lieve vriend moet voor zaken nog een keer naar China in de toekomst. Wij hebben de deal dat ik mee ga als tolk en daarna gaan we heerlijk samen een rondreis maken door China. Ik wil graag een boel tempels bekijken en bijzondere natuur. En natuurlijk de bekende attracties zoals het Terracotta Leger en de Verboden Stad.

Vijfplaatsen4
003 || Thailand
Ook Thailand zou ik graag eens bezoeken. Prachtige tempels, natuur en stranden. De cultuur van Aziatische landen spreekt mij heel erg aan. De Thaise mensen die ik ooit ontmoet heb zijn ook heel erg vriendelijk.

Vijfplaatsen2
004 || Zwitserland
In Zwitserland ben ik al eens geweest samen met mijn vriend. Voor maar twee dagen, maar ik ben zo onder de indruk. Alles is netjes, schoon en prachtig. De bergen zijn overweldigend.

Vijfplaatsen5
005 || Borneo
Wauw, Borneo is ook al zo mooi. Ik zou graag eens de jungle in willen trekken. Borneo lijkt mij daar een prachtig land voor. Ooit heb ik actie gevoerd voor de Oerang-oetangs in Borneo, graag zou ik ze dan ook eens zelf opzoeken.

Naar welke landen zou jij nog eens toe willen reizen?

Een gedachte over “Vijf plekken waar ik heen wil

Geef een reactie

