DIY || Pimp je lege groentepotjes

Vandaag een super simpele Do It Yourself met een leeg groentepotje. Ik heb overal kleine potjes glitters, washi tape en ga zo maar door slingeren. Het idee heb ik al heel erg lang in mijn hoofd, de materialen ook (want; overal washi tape)  en vandaag heb ik het dan eindelijk eens gemaakt.

groentepotje1

Wat heb je nodig?
– Lege groentepotjes
– Washi tape in meerdere kleuren
– Lijm of een lijmpistool
– Papier of karton (ik gebruikte patronen karton van de Action)
– Een schaar
– Een passer

groentepotje2

Ik heb de diameter van de deksel opgemeten en daarna met een passer op de achterkant van het karton met een patroon getekend. Vervolgens heb ik deze uitgeknipt en vast geplakt op de deksel met mijn lijmpistool. Hier heb ik geen foto’s van omdat de lijm ontzettend snel opdroogt. Je kunt het karton ook vast lijmen met gewone lijm, maar ik vind de lijm uit een lijmpistool prettiger.

Groentepotje4

Ik heb gekozen voor een karton met vogeltjes, hartjes en glitters. Dit papier komt oorspronkelijk uit een setje met kerst karton van de Action, maar deze vogeltjes kunnen volgens mij het hele jaar.

Vervolgens heb ik nog een paar banen met washi tape op het glas gemaakt om het potje wat op te vrolijken. Gooi je losse troepjes er in en klaar! Hoe simpel en goedkoop wil je het hebben.

Groentepotje3

Ik vind het er zelf erg vrolijk uit zien. Meerdere potjes bij elkaar en in verschillende groottes ziet er ook leuk uit! Ik heb nu een washi tape potje en een glitter potje.

Geef een reactie

