Mijn drie gezondste gewoontes

Vandaag ga ik wat vertellen over mijn drie gezondste gewoontes, ook dit is voor mijn 30 weken blog challenge. Over een aantal weken moet ik helaas ook vertellen over mijn slechte gewoontes, maar voor nu eerst drie dingen die ik gezond vind aan mijn levensstijl.

1. Vegetariër
Met stipt op 1 is mijn vegetarische levensstijl mijn gezondste gewoonte. Dit is niet alleen goed voor mijzelf, maar ook voor de wereld. Sinds ik vegetariër ben voel ik mij veel beter. Ik had voorheen heel veel buikklachten en deze zijn eigenlijk zo goed als over.

2. Groenten
Ik eet enorm veel groenten. Wij eten vaak rijst of pasta gerechten omdat wij niet zo van aardappelen houden en in al deze gerechten zitten minimaal 3 verschillende soorten groenten.

3. Elke dag 1 liter water
Zo bijzonder is dit niet, vooral niet omdat je elke dag minimaal 2 liter vocht tot je moet nemen. Maar ik drink veel te weinig. Als ik niet bewust een fles water voor mij heb staan drink ik gewoon niet. Daarom neem ik altijd een liter fles water mee naar mijn werk en thuis heb ik er ook altijd een op tafel.

Wat zijn jullie gezondste gewoontes?

Een gedachte over “Mijn drie gezondste gewoontes

Geef een reactie

