2020

Haha, leuk idee dit. De 30 dagen blog challenge, omgebouwd naar 30 weken en ik vind dit al weer een lastige opdracht. En ik zit nog maar in de tweede week. Hoe doen mensen deze challenge in 30 dagen?!
Maar goed, waar zie ik mijzelf over vijf jaar? Over vijf jaar is het 2020 en ben ik nog net 26 jaar. Dat voelt heel ver weg. Een paar dingen weet ik wel zeker bij goede gezondheid. Ik woon nog steeds samen met mijn vriend, wij hebben nog steeds onze twee lieve katten en ik heb mijn topper van een paard nog steeds.

Of wij nog in ons huidige huis wonen? Dat denk ik niet. Wij vinden het allebei leuk om te klussen en hebben bij het kopen van dit huis al direct gezegd dat wij na vijf jaar ons huis te koop gaan zetten. Het bevalt ons hier echt prima, we wonen heerlijk. Maar dit huis is een opstap naar iets anders. Wij hebben als uiteindelijke doel een huis met een stuk grond. Ik mijn lieve paardje lekker aan huis, mijn vriend een mooie loods voor zijn zaak en om lekker in te knutselen.

Verder werk ik denk ik nog steeds voor hetzelfde bedrijf als grafisch vormgever. Het bevalt mij daar prima en ik heb leuke collega’s. Ik hoop wel dat ik over vijf jaar mijn activiteiten als fotografe heb kunnen uitbreiden.

Waar zie jij jezelf over vijf jaar?

Een gedachte over “2020

Geef een reactie

