Twintig feitjes over mij

Voor mijn Day Zero Project doe ik mee aan een iets verdraaide variant van de 30 dagen blog challenge, ik ga er namelijk 30 weken over doen. De eerste opdracht is “Vertel twintig (interessante) feitjes over jezelf”. Ik hoop dat mijn feitjes ook echt interessant of op zijn minste leuk zijn,  ik vind dit namelijk direct een lastige opdracht.

001 || Ik ben afgestudeerd als grafisch ontwerper.
002 || Ik woon samen met mijn lieve vriend in Kampen.
003 || Het wonen in Kampen vind ik heerlijk omdat het een karakteristieke oude stad is. Ik kijk hier altijd omhoog omdat de panden zo mooi zijn.
004 || Ik heb een enorme hekel aan Nederlandse gerechten. Alles waar je stamppot achter kunt zetten hoef ik niet meer. Ook gruwel ik van boerenkool, ooit vond ik een rups in mijn boerenkool.
005 || Mijn vriend en ik hebben twee lieve katten. Tijger uit het asiel en Felix uit een oeps-nestje.
006 || Ik heb een studie Communicatie gevolgd. Na 10 weken ben ik er mee gestopt.
007 || Ik ben er mee gestopt omdat ik het ontwerpen zó miste. Ik moest vreselijk huilen toen ik door mijn grafische portfolio bladerde.
008 || Stiekem ben ik een wereldverbeteraar. Ik vind het vervelend om zo over te komen omdat veel mensen hier een negatief beeld bij hebben. Maar ik wil echt graag iets betekenen in deze wereld.
009 || Ik ben vegetariër sinds mijn 17e.
010 || Ik ben al 4 keer naar Winterbergen/Oberhaussen geweest om ‘te skiën’ . Ik heb totaal wel geteld 1 uur op ski’s gestaan en 30 minuten op een snowboard.
011 || Ik kan niet skeeleren, rolschaatsen of schaatsen.
012 || Ik kon pas zonder zijwieltjes fietsen toen ik 6,5 jaar oud was.
013 || Ik durf niet te zwemmen in natuurwater.
014 || Ik rijd al paard sinds mijn 5e, dat betekend dat ik op het moment van schrijven al 16 jaar paardrijd.
015 || Mijn huidige lieve paard heb ik al 6 jaar.
016 || Ik doe in het openbaar vervoer heel erg vaak alsof ik diep in slaap ben zodat er niemand naast mij gaat zitten.
017 || Ik fotografeer al sinds mijn 16e. Ben begonnen met een compactcamera en inmiddels heb ik een Sony  a65. Ik heb al een aantal keer een stop genomen, ik denk dat ik ongeveer 2 jaar echt fotografeer.
018 || Ik zie altijd alle schrijffouten en stijlfouten, behalve in mijn eigen teksten.
019 || Ik heb een klas overgeslagen op de basisschool waardoor ik op mijn 15e begon op mijn opleiding tot grafisch ontwerper.
020 || Ik ben eigenlijk best wel verlegen en durf niet zo maar een vreemde aan te spreken. Ik durf ook niet zo maar naar een sociaal ‘iets’ toe waar ik niet iedereen al ken, ook al is het maar een verjaardag.

Een gedachte over “Twintig feitjes over mij

Geef een reactie

